piątek, 27 kwietnia 2012

(2) Perrty little liars: Kłamczuchy

                                
                                                         Tytuł:Perrty little liars: Kłamczuchy
                                                                      Autor:Sara Shepard
                                                                          Strony:279
                                                                  Wydawnictwo:Otwarte
 Opis :„Wciąż tu jestem. I wiem o wszystkim.
A.”
Alison, szkolna gwiazda, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Rok później jej przyjaciółki: Emily, Aria, Spencer i Hanna, zaczynają otrzymywać niepokojące SMS-y. Ktoś zna sekrety, które chciały pogrzebać wraz z pamięcią o Ali.
Jak wiele dziewczyny są w stanie poświęcić, by prawda nie wyszła na jaw?

Moja recenzja:

Pewnego dnia dziewczyny idą do Spencer. W pewnym momencie Spencer kłóci się z Alison. Alison wychodzi (jest już wieczór) Spencer wybiega za nią (reszta dziewczyn już śpi) ,ale nie może jej odnaleźć. Okazuje się ,że dziewczyna zaginęła po pewnym czasie dziewczyny oddalają się od siebie.  Po pewnym czasie zaczynają dostawać niepokojące smsy, liściki i e-maile. Dziewczyny są w wielkim szoku ,bo smsy i reszta są o rzeczach o których nikt nie wie.
Każda z dziewczyn inna Spencer jest mądra i zawsze stawia wysoko poprzeczkę. Hanna jest bardzo miła ,ale bardzo zależy jej an popularności. Aria jest uparta i zawsze stawia na swoim. Emily jest nieśmiała i wstydliwa. Allison zarozumiała, przemądrzała, podstępna i wykorzystuje ludzi.
Książka napisana prostym językiem, szybko się czyta. Nie jest to książka która toczy się tylko wokół tych smsów. Nie! Książka opowiada również o czerech nastolatkach które są w okresie dojrzewania i mają inne problemy.
Oczywiście to jest moja opinia i każdy ma prawo uważać inaczej.

Moja ocena

10/10 Arcydzieło!

--------------------------------------------------------
Przepraszam ,że tak długo nie pisałam recenzja ze starego bloga)

4 komentarze:

  1. świetna recenzja ;)
    interesujący blog

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamkochammkocham PLL,ale osobiście uważam,że serial jest lepszy,chociaż książka też spoko <3

    + zapraszam do mnie(avehellburn.blogspot.com)
    :3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przygoda z Pretty Little Liars zaczęła się przez moją przyjaciółkę, która zachęciła mnie do obejrzenia serialu. Skończyło się na tym, że każdego dnia wypatrywałam nowych epizodów, a teraz, gdy nowy sezon wyjdzie dopiero 5 czerwca, zamierzam zabrać się i za książkę. Wczoraj w księgarni przeczytałam kilka pierwszych stron i mam nadzieję, że jak pożyczę ją z biblioteki i dotrwam do końca będę tak samo pozytywnie zaskoczona.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (http://alicja-w-bibliotece.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo lubię tą serię. Niedługo zabieram się za szóstą część :)

    OdpowiedzUsuń