sobota, 21 kwietnia 2012

(1) Zmierzch

             
            Zmierzch 


                                                 Tytuł:Zmierzch
                                           Autor:Stephenie Meyer
 
                                                  Stron:412
                                    Wydawnictwo:Dolnośląskie




Opis

Zmierzch to porywająca opowieść o miłości. Łącząca cechy horroru, romansu i powieści o dojrzewaniu. Jej bohaterka, siedemnastoletnia Isabella Swan, przeprowadza się do ponurego miasteczka w deszczowym stanie Washington, gdzie spotyka tajemniczego, niezwykle przystojnego Edwarda Cullena. Chłopak ma nadludzkie zdolności - nie można mu się oprzeć, ale i nie można go przejrzeć. Bella usiłuje poznać jego mroczne sekrety, nie zdaje sobie jednak sprawy, że naraża tym siebie i swoich najbliższych na niebezpieczeństwo. Już niedługo może nie być odwrotu..
Moja opinia

Zmierzch to książka po którą sięgnęłam tylko dlatego ,gdyż jestem bardzo wielką fanką filmu. Zdecydowanie opłacało się. Książka warta przeczytania. Tysiąc razy lepsza od filmu. Zawiera więcej szczegółów. W filmie nie pojawiają się niektóre opisy. Książka bardzo wciąga. Chociaż niekiedy była nudna. Coraz częściej pojawiają się złe opinie na temat książki ,ale nie wszystkim musi się podobać , mi się podoba. Okładka bardzo śliczna i symboliczna. Bella ma 17 lat jej mama 2 raz wychodzi za mąż ,Bella przeprowadza się do ojca. Zakochuje się w wampirze-Edwardzie. Potem on w niej ,lecz ta miłość nie jest bezpieczna.
Jakie czekają ich niebezpieczeństwa? Możemy dowiedzieć się po przeczytaniu książki.


Ocena 8/10 Rewelacyjna
-----------------------------------------------
recenzja jest jeszcze ze starego bloga 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna recenzja. Ja bym powiedziała, że Zmierzch to raczej nie jest horror, za który wszyscy go biorą. To prawda, jest 100 000 razy lepsza od filmu. Miejscami bywa nudna. Można ją czytać np.:miesiąc, albo tydzień. Zależy od tego. czy sie lubi taki gatunek. ^^
    Ja lubię, ale 2-ga część historii Belli i Edwarda było okropnie nudna. :(
    Powodzenia w pisaniu blogu i zapraszam do odwiedzenia mojego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu Zmierzch był dla mnie lekturą nr.1.
    Jednak potem przeczytałam inne książki o wampirach (Wampiry z Morganville, Dom Nocy), a przy nich Zmierzch to tylko niewinne opowiadanie. Polecam! Zgadzam się z recenzją, książka momentami nudna.
    A to mój blog: www.so-close-so-far-js.blogspot.com
    Jeśli lubisz czytać, na pewno ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń